Zmiany w przeprowadzaniu postępowań kwalifikacyjnych
Data publikacji: 14.07.2014
Komendant Główny Policji z dniem 1 sierpnia 2014 r. wprowadza „Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji”, który zastąpi dotychczas obowiązujący.
Najistotniejsze zmiany dotyczą:
- przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko kierownika sekcji,
- powoływania do składu komisji przeprowadzającej postępowanie kwalifikacyjne przewodniczącego lub wiceprzewodniczącego organizacji związkowej działającej w jednostce organizacyjnej Policji, będącej siedzibą zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne,
- testu wiedzy, z którego kandydat otrzymywał będzie punkty wliczane do ogólnej sumy punktów możliwych do uzyskania w trakcie przeprowadzanego postępowania,
- punktacji czwartego obszaru arkusza indywidualnej oceny kandydata – doświadczenie zawodowe,
- wydłużenia do 24 m-cy okresu, przez który kandydat umieszczany będzie na Liście rezerwy kadrowej (ukończył postępowanie kwalifikacyjne z wynikiem pozytywnym).