Ekspert w Wydziale Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Rozwoju Zawodowego Policjantów Biura Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Szkolenia Policji KGP
Dyrektor Biura Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Szkolenia Policji Komendy Głównej Policji poszukuje kandydata na stanowisko policyjne eksperta w Wydziale Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Rozwoju Zawodowego Policjantów Biura Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Szkolenia Policji Komendy Głównej Policji - w 9 grupie zaszeregowania.
Cel istnienia stanowiska pracy: Realizacji zadań z zakresu doboru do służby w Policji oraz administrowanie Systemem Wspomagania Obsługi Policji Centralny Rejestr Doboru Kandydatów II (SWOP CRDK-II).
Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
- planowanie, monitorowanie i koordynowanie doboru do służby w Policji;
- przygotowywanie analiz, sprawozdań, informacji oraz danych statystycznych w zakresie właściwości Wydziału;
- administrowanie Systemem Wspomagania Obsługi Policji Centralny Rejestr Doboru Kandydatów II (SWOP CRDK II);
- przygotowywanie projektów zmian merytorycznych w SWOP CRDK II, w związku z modyfikacją przepisów w zakresie postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji;
- monitorowanie działań związanych z użytkowaniem SWOP CRDK II przez użytkowników z jednostek organizacyjnych Policji;
- udzielanie merytorycznego i technicznego wsparcia użytkownikom SWOP CRDK II z jednostek organizacyjnych Policji;
- współpraca z komórką właściwą w sprawach informatyki w KGP w zakresie eksploatowania i zapewnienia prawidłowego funkcjonowania SWOP CRDK II;
- prowadzenie doskonalenia zawodowego lokalnego dla policjantów i pracowników Policji z zakresu wprowadzania danych do SWOP CRDK II i ich analizowania;
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w indywidualnych sprawach kandydatów do służby w Policji, w tym odpowiedzi na skargi;
- realizowanie zadań związanych z określaniem terminów i limitów odbywania adaptacji zawodowej przez policjantów w służbie przygotowawczej, realizowanej w formie delegowania do czasowego pełnienia służby w oddziale lub samodzielnym pododdziale prewencji Policji;
- uczestniczenie w procesie legislacyjnym aktów prawnych z obszaru pozostającego w merytorycznym zakresie wydziału.
Wymagania formalne: określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 grudnia 2022 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz warunków ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 2252): kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe z tytułem zawodowym magistra lub innym równorzędnym, kwalifikacje zawodowe oficerskie oraz staż służby co najmniej 4 lata służby w Policji.
Wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula min. „poufne”;
- umiejętność obsługi programów komputerowych (pakietu MS Office);
- umiejętność kreatywnego i analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność współpracy;
- umiejętność komunikowania się;
- umiejętność organizowania pracy własnej.
Wymagane dokumenty:
- CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w oparciu o obowiązujące przepisy dla celów postępowania rekrutacyjnego;
- skan dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
Dostarczenie dokumentów:
Pocztą elektroniczną na adres: bkpkisp.w.postepowan.kw@policja.gov.pl
Termin: 15 czerwca 2025 r.
Szczegółowych informacji udziela: podkom. Agata Trzaskoma – specjalista Wydziału Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Rozwoju Zawodowego Policjantów Biura Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Szkolenia Policji Komendy Głównej Policji – tel. 47 72 14 878
Biuro Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Szkolenia Policji Komendy Głównej Policji zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.