Wolne stanowisko specjalisty w Wydziale Finansów i Rozliczeń Biura Finansów KGP

Informacja o wolnym stanowisku specjalisty ds. realizacji zadań w zakresie obsługi finansowej Funduszu Operacyjnego Policj w Biurze Finansów KGP.

STANOWISKO: specjalista ( stanowisko policyjne);

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA KGP: Wydział Finansów i Rozliczeń w  Biurze Finansów KGP;

CEL ISTNIENIA STANOWISKA PRACY: wykonywanie zadań z zakresu obsługi finansowej Funduszu Operacyjnego Policji.

GŁÓWNE ZADANIA REALIZOWANE NA STANOWISKU PRACY:

  • wykonywanie zadań związanych z monitorowaniem przepływów finansowych i płatności przeznaczonych na realizację zadań finansowanych z funduszu operacyjnego Policji;
  • wykonywanie zadań związanych ze sporządzaniem analiz oraz sprawozdań, opracowywaniem zestawień i informacji dotyczących wykonania planu finansowego w zakresie zadań finansowych z funduszu operacyjnego Policji;
  • wykonywanie zadań związanych ze sporządzaniem projektów planów wydatków budżetowych oraz funduszy celowych dla KGP, CBŚP i CBZC
  • wykonywanie zadań związanych z monitorowaniem realizacji planów wydatków dysponentów funduszu operacyjnego oraz sporządzaniem zbiorczych planów finansowych wydatków operacyjnych Policji
  • wykonywanie zadań związanych ze sporządzaniem planów finansowych KGP, CBŚP, CBZC w podziale na poszczególnych dysponentów środków budżetowych
  • wykonywanie zadań związanych z dokonywaniem kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
  • wykonywanie zadań związanych z obsługą realizacji projektów NCBiR realizowanych przez CLKP
  • archiwizowanie wytworzonej i otrzymanej dokumentacji

SZCZEGÓLNE  UPRAWNIENIA: Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”

WYMAGANIA FORMALNE: zgodnie z rozporządzeniem MSWiA w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby  jakim odpowiadają policjanci na stanowiskach  komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętności:

- współpracy

- analityczne

- radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych

- organizowania pracy własnej

- pracy w zespole

- szybkiego działania

- komunikowania się

- obsługi komputera

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata

Szczegółowych informacji udziela: Agnieszka Grasza – Naczelnik Wydziału Finansów i Rozliczeń Biura Finansów Komendy Głównej Policji tel. 72 135 31

W przypadku zainteresowania podjęciem służby na stanowisku specjalisty oferty (CV zawierające informacje o dotychczas zajmowanym stanowisku oraz o zakresie realizowanych czynności) należy przesłać w formie elektronicznej na adres: agnieszka.grasza@policja.gov.pl