Asystent/specjalista/ekspert w Wydziale Psychologów Policyjnych Biura Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Szkolenia Policji KGP
Wydział Psychologów Policyjnych Biura Koordynacji Postępowań Kwalifikacyjnych i Szkolenia Policji Komendy Głównej Policji poszukuje kandydata na stanowisko policjanta asystenta/specjalisty/eksperta (5/6/9 grupa zaszeregowania).
Główne obowiązki:
Realizowanie zadań z obszaru opieki psychologicznej i psychoedukacji, zarządzania zasobami ludzkimi i psychologii policyjnej stosowanej, między innymi poprzez:
- udzielanie policjantom i pracownikom pomocy psychologicznej;
- inicjowanie oraz wspieranie przedsięwzięć mających na celu doskonalenie działań w obszarze opieki psychologicznej i psychoedukacji, w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i w obszarze psychologii policyjnej stosowanej w Policji (np. opracowywanie programów profilaktycznych, analiz, projektów aktów prawnych i procedur, tworzenie narzędzi wykorzystywanych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi);
- prowadzenie badań psychologicznych realizowanych w Policji;
- diagnozowanie problemów występujących w środowisku służby/pracy w Policji;
- przygotowywanie i prowadzenie doskonalenia zawodowego lokalnego dla policjantów i pracowników Policji;
- uczestniczenie w tworzeniu i modyfikowaniu programów szkoleń zawodowych;
- udział w opracowywaniu taktyki czynności operacyjno-rozpoznawczych i dochodzeniowo-śledczych;
- tworzenie profili psychologicznych nieznanych sprawców przestępstw;
Wymagane wykształcenie i kwalifikacje:
- posiadanie tytułu magistra psychologii
- określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz warunków ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe.
Pożądane wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
- co najmniej 3 lat służby w Policji oraz 3 lata doświadczenia w zawodzie psychologa;
- studia podyplomowe z zakresu: psychologii transportu, psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, interwencji kryzysowej, psychologii śledczej;
- odbyte praktyki i staże psychologiczne;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub wyższym.
Wymagane umiejętności:
- organizacji pracy własnej;
- rozwiązywania problemów;
- pracy zespołowej;
- obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office;
- radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i stresowych;
- zbierania informacji, analizy i interpretowania danych, wyciągania wniosków; stawiania hipotez, podejmowania decyzji;
- dostosowanie działań do szybko zmieniających się warunków i sytuacji;
- samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- skan dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
Dostarczenie dokumentów: Pocztą elektroniczną na adres: rafal.goral@policja.gov.pl