Asystent w Zespole Łączności i Informatyki Wydziału Wsparcia Operacyjnego Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA"

Data publikacji: 03.02.2025

Centralny Pododdział Kontrterrorystyczny Policji ,,BOA” poszukuje kandydata na stanowisko asystenta w Zespole Łączności i Informatyki Wydziału Wsparcia Operacyjnego, w którym realizowane są zadania z zakresu informatyki i organizacji łączności - w 5 grupie zaszeregowania.

Główne obowiązki:

  • wdrażanie i modernizowanie rozwiązań teleinformatycznych na potrzeby służby kontrterrorystycznej Policji;
  • zapewnienie utrzymywania sprawności systemów informatycznych i łączności w codziennej służbie;
  • prowadzenie gospodarki materiałowo-technicznej oraz ewidencji sprzętu informatycznego i łączności;
  • organizowanie łączności radiowej na czas podejmowanych akcji i operacji policyjnych;
  • obsługa techniczna sprzętu teleinformatycznego;
  • współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej Policji w zakresie gospodarki  materiałowo –technicznej dotyczącej sprzętu łączności i informatyki;
  • archiwizowanie wytworzonej i otrzymanej dokumentacji;
  • organizowanie i prowadzenie lokalnego doskonalenia zawodowego z zakresu łączności i informatyki.
     

Wykształcenie i kwalifikacje: określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 grudnia 2022 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim odpowiadają policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych (Dz. U z 2022 r. poz. 2761,
z późn. zm.).

Wymagania niezbędne:

  • policjant w służbie stałej;
  • posiadanie aktualnego badania okresowego stwierdzającego brak przeciwskazań zdrowotnych do służby na określonym stanowisku służbowym;
  • dostęp  do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą minimum „poufne”.

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie w pracy w komórkach właściwych w sprawach łączności i informatyki;
  • znajomość zagadnień z zakresu systemów informatycznych;
  • znajomość zagadnień związanych z systemami łączności radiowej;
  • prawo jazdy kat. „B”, „C”;
  • umiejętność obsługi programów w zakresie pakietu Office;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • terminowość wykonywanych zadań i dyspozycyjność;

Warunki finansowe:

  • dodatek kontrterrorystyczny w kwocie 500 zł;
  • dodatek stołeczny.

Nie jest wymagane przystąpienie i uzyskanie wyniku pozytywnego z testu sprawności fizycznej określonego w § 12 ust. 5 pkt 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 2022 r. w sprawie trybu i warunków określania predyspozycji policjantów do służby na określonych stanowiskach służbowych lub w określonych komórkach organizacyjnych Policji.

Osoby zainteresowane pełnieniem służby w Zespole Łączności i Informatyki Wydziału Wsparcia Operacyjnego Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji ,,BOA” powinny przesłać n/w dokument na adres e-mail boa@policja.gov.pl do dnia 31 marca 2025 r.:

  • CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w oparciu o obowiązujące przepisy dla celów postępowania rekrutacyjnego z dopiskiem nabór do Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Wsparcia Operacyjnego.