Nabór wewnętrzny na stanowisko referenta (docelowo specjalisty w 6 grupie zaszeregowania) Wydziału Badań Daktyloskopijnych i Traseologicznych CLKP

Nazwa stanowiska:

referent/specjalista      

Rodzaj stanowiska:

policyjne                  

Cel stanowiska:

Obsługa Centralnej Registratury Daktyloskopijnej w zakresie gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych oraz zapewnienia właściwego funkcjonowania zbiorów: Rejestracji Kryminalnych, Rejestracji Administracyjnych, Eliminacyjnego i AFIS.

Zakres zadań/obowiązków:

  1. Wykonywanie obowiązków Dyżurnego Centralnej Registratury Daktyloskopijnej, w szczególności:
  • wykonywanie wywiadów daktyloskopijnych;
  • udostępnianie informacji, w tym danych osobowych, podmiotom określonym w ustawie, jednostkom organizacyjnym Policji oraz podmiotom uprawnionym do uzyskiwania danych i informacji przetwarzanych w zbiorach danych daktyloskopijnych na podstawie przepisów odrębnych;
  • wykonywanie kontroli jakości i weryfikacji wyników przeszukań TP/TP (karta/karta), LT/TP (ślad/karta) w zbiorach AFIS;
  • udostępnianie danych daktyloskopijnych na potrzeby SIS;
  • weryfikacja dopasowań danych daktyloskopijnych na potrzeby SIS.
  1. Służba w systemie 12-godzinnych dyżurów.
  2. Ocena jakości nadesłanych kart daktyloskopijnych, opracowywanie ich i wprowadzanie do zbiorów danych daktyloskopijnych.
  3. Uzupełnianie danych osobowych w odpowiednich zbiorach, np.: KSIP/Daktyl.
  4. Udzielanie konsultacji merytorycznych przedstawicielom komórek organizacyjnych Policji, Sądów, Prokuratur w zakresie przetwarzania danych daktyloskopijnych na potrzeby prowadzonych postępowań karnych i identyfikacyjnych.
  5. Podnoszenie własnych kwalifikacji merytorycznych w ramach doskonalenia zawodowego, udział
    w szkoleniach specjalistycznych i kursach doskonalenia zawodowego.
  6. Przekazywanie do Kancelarii Centralnej Registratury Daktyloskopijnej spraw ostatecznie zakończonych, w celu przekazania do archiwizacji.
  7. Zgłaszanie Kierownictwu Wydziału problemów organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem zespołu Dyżurnych CRD oraz awariami urządzeń i instalacji.

 Wymagania w zakresie:

Niezbędne:

Pożądane:

 

  1.  wykształcenia:

zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 16 grudnia 2022 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim odpowiadają policjanci na stanowiskach komendantów Policji
i innych stanowiskach służbowych
(Dz. U. poz. 2761, z późn. zm.)

 

  1. kwalifikacji zawodowych:

jw.

  1.  stażu służby/pracy:

jw.

 

  1. doświadczenia zawodowego:

jw.

w pionie kryminalnym

 

  1.  umiejętności:
  • obsługa komputera,
  • analityczne myślenie,
  • interpretacja przepisów,
  • praca w zespole,
  • organizowanie pracy własnej
  • komunikatywność,

- znajomość języka obcego

- prawo jazdy kat. „B”

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny
  2. CV

Sposób dostarczania dokumentów/kontakt:

Osobiście:  Sekretariat Wydziału Ogólnego CLKP, 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7

Pocztą  elektroniczną: clkpw1@policja.gov.pl

Z dopiskiem  - „nabór wewnętrzny na stanowisko referenta/specjalisty Dyżurny CRD WBDiT CLKP”

Termin składania dokumentów: 6 czerwca 2025 roku

Kontakt bezpośredni:

Naczelnik

Wydziału Badań Daktyloskopijnych
i Traseologicznych CLKP
mł. insp. Edyta Kot

tel. sł. 72 172 43

 (miejski 47 72 172 43)