Dobre praktyki w komunikacji z mediami
Data publikacji: 23.06.2015
Prezentujemy dokument „Komunikacja i wizerunek sądów. Zbiór dobrych praktyk dla sądów powszechnych". Publikacja została przygotowana dla prezesów sądów, rzeczników prasowych i pracowników sądów, którzy na co dzień kontaktują się z mediami. Z pewnością wyciągniemy z niej coś dla siebie. Zachęcamy do lektury!
Dokument odnosi się do pięciu obszarów:
- • budowanie profesjonalnych relacji z dziennikarzami,
- • organizacja biur prasowych,
- • udzielanie informacji dziennikarzom,
- • budowanie pozytywnego wizerunku sądów,
- • prowadzenie komunikacji w sytuacji kryzysowej.
Zbiór dobrych praktyk komunikacyjnych jest efektem prac Zespołu ds. Standardów Komunikacji w Sądach. Został on powołany w czerwcu 2014 r. przez Ministra Sprawiedliwości i Przewodniczącego Krajowej Rady Sądownictwa. Dokument został zatwierdzony uchwałą Krajowej Rady Sądownictwa.
Źródło: ms.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Komunikacja i wizerunek sądów
Rozmiar pliku: 696.48 KB