Dobre praktyki w komunikacji z mediami

Data publikacji: 23.06.2015

Prezentujemy dokument „Komunikacja i wizerunek sądów. Zbiór dobrych praktyk dla sądów powszechnych". Publikacja została przygotowana dla prezesów sądów, rzeczników prasowych i pracowników sądów, którzy na co dzień kontaktują się z mediami. Z pewnością wyciągniemy z niej coś dla siebie. Zachęcamy do lektury!

Dokument odnosi się do pięciu obszarów:

  • • budowanie profesjonalnych relacji z dziennikarzami,
  • • organizacja biur prasowych,
  • • udzielanie informacji dziennikarzom,
  • • budowanie pozytywnego wizerunku sądów,
  • • prowadzenie komunikacji w sytuacji kryzysowej.

Zbiór dobrych praktyk komunikacyjnych jest efektem prac Zespołu ds. Standardów Komunikacji w Sądach. Został on powołany w czerwcu 2014 r. przez Ministra Sprawiedliwości i Przewodniczącego Krajowej Rady Sądownictwa. Dokument został zatwierdzony uchwałą Krajowej Rady Sądownictwa.
 

Źródło: ms.gov.pl

Pliki do pobrania