Zapraszamy na Otwarte Mistrzostwa Służb Mundurowych w Pływaniu
KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY
OTWARTYCH MISTRZOSTW SŁUŻB MUNDUROWYCH MSW W PŁYWANIU
Szczytno, dn. 24.11.2012 roku
1. TERMIN: 24.11.2012 r. godz. 9.30 (rozgrzewka 8.45).
2. MIEJSCE: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie, pływalnia kryta, ul. Piłsudskiego 111 (długość pływalni 25 m, liczba torów 6, temp. wody 27ºC). Pomiar czasu: tablice dotykowe.
3. UCZESTNICTWO: prawo startu mają pracownicy mundurowi i cywilni (również studenci i kursanci) służb podległych MSW, posiadający aktualne badania lekarskie (zaświadczenie o dopuszczeniu do zawodów pływackich).
4. DOJAZD, ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW: Koszty dojazdu pokrywają uczestnicy. Organizatorzy zgodnie z dokonaną rezerwacją zapewniają odpłatnie miejsca noclegowe wraz z wyżywieniemw akademikach WSPol. (pokoje 3 lub 4-osobowe z łazienkami). Koszt pobytu w akademikach WSPol to : zakwaterowanie 1 os. w pokoju 3 os./4 os. – 32,40 zł brutto; Wyżywienie : śniadanie – 8,01 zł brutto; obiad -16,01 zł brutto; kolacja- 8,10 zł brutto. Wypełnione karty zgłoszeniowe ( załącznik nr 2) należy przesłać drogą elektroniczną do dnia 20.11.2012 na adres : d.rybka@wspol.edu.pl . Wszelkie uwagi proszę kierować na numer telefonu: 89621 5003 , Kierująca zespołem ds. Kwatermistrzowskich Pani Dorota Rybka. Liczba miejsc w akademikach ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane . Opłata za zakwaterowanie i wyżywienie płatna gotówką w dniu przyjazdu w recepcji hotelowej.
5. OPŁATĘ STARTOWĄ w kwocie 50 zł od zawodnika, należy wpłacić na r-k bankowy PKO BP nr 96 1020 3639 0000 8002 0107 1778, Klub Sportowy Płetwal Szczytno, ul. Nauczycielska 17/43, 12-100 Szczytno(współorganizator) lub gotówką na odprawie organizacyjnej w dniu 23.11.2012 r. o godz. 20.00. Ekipy przyjeżdżające w dniu zawodów dokonują opłaty na pływalni, przed rozgrzewką. W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzymuje koszulkę okolicznościową, dlatego też na karcie zgłoszeniowej prosimy wpisać rozmiary koszulek i ich ilość. Za dodatkową opłatą 25 zł można zamawiać większą ilość koszulek.
6. ZGŁOSZENIA zawodników do konkurencji należy przesłać do 20.11.2012 na załączonym wzorze (załącznik nr 1) wyłącznie w formie elektronicznej na e-mail: trensport@interia.pl. Kontakt tel. 600980382. Zgłoszenia bez potwierdzenia odbioru, a także nadesłane po terminie nie będą uwzględniane.
7. KONKURENCJE w kolejności startowej:
lp. |
kobiety |
lp. |
mężczyźni |
1 |
50 mstylem motylkowym |
2 |
50 mstylem motylkowym |
3 |
50 mstylem grzbietowym |
4 |
50 mstylem grzbietowym |
5 |
50 mstylem klasycznym |
6 |
50 mstylem klasycznym |
7 |
50 mstylem dowolnym |
8 |
50 mstylem dowolnym |
9 |
100 mstylem grzbietowym |
10 |
100 mstylem grzbietowym |
11 |
100 mstylem klasycznym |
12 |
100 mstylem klasycznym |
13 |
100 mstylem dowolnym |
14 |
100 mstylem dowolnym |
15 |
100 mstylem zmiennym |
16 |
100 mstylem zmiennym |
17 |
200 m stylem dowolnym |
18 |
400 mstylem dowolnym |
19 |
sztafety 4 x 50 m stylem dowolnym. |
8. PRZEPISY TECHNICZNO-ORGANIZACYJNE:
- Zawodnik ma prawo startu maksymalnie w trzech konkurencjach oraz w sztafecie.
- Na odprawie nie można zmieniać konkurencji zawodnikom, a jedynie zgłaszać nieobecność, rezygnację ze startu w konkurencji i zmiany składu sztafet.
- Listy startowe wydane będą przed rozgrzewką w dniu 24 listopada kierownikom ekip i wywieszone w holu pływalni.
- Kategorie wiekowe: OPEN: kobiety do 34 lat i mężczyźni do 39 lat, MASTERS I: kobiety w wieku 35-44 lat i mężczyźni w wieku 40-49 lat, MASTERS II: kobiety w wieku 45 lat i starsze oraz mężczyźni w wieku 50 lat i starsi.
- O wieku decyduje rok urodzenia.
- Dopuszcza się do startu sztafetę mieszaną (kobiety + mężczyźni).
- Zawody zostaną przeprowadzone seriami na czas; serie zostaną utworzone na podstawie czasów podanych w kartach zgłoszeń; przy braku czasu zgłoszenia zawodnicy startują w pierwszych, najsłabszych seriach),
- Istnieje możliwość skorzystania z pływalni w piątek 23 listopada w godz. 19.00 – 21.35. Wejście na pływalnię przez bramę nr 2 po wyjściu z terenu WSPol.
- Odprawa organizacyjna kierowników ekip odbędzie się w piątek 23 listopada o godz. 20:00 w sali konferencyjnej w obrębie nowej hali sportowej (przy basenie, wejście od strony WSPol.).
9. NAGRODY:
- każda kategoria wiekowa nagradzana jest osobno, kategoria starsza nie jest wliczana do kategorii młodszej,
- puchary dla 3 najlepszych drużyn oraz dodatkowo dla Państwowej Straży Pożarnej; punktacja tworzona jest na podstawie 10-ciu najlepszych zawodników, razem kobiety i mężczyźni,
- medale i dyplomy za pierwsze 3 miejsca w każdej konkurencji i kategorii oraz w sztafecie,
- medale za pierwsze 3 miejsca w każdej konkurencji i kategorii oraz w sztafecie wśród zawodników Państwowej Straży Pożarnej,
- nagrody rzeczowe i puchary dla najlepszego pływaka i pływaczki w klasyfikacji generalnej (wynik punktowy za najlepszą konkurencję).
- wręczanie nagród za konkurencje indywidualne nastąpi w trakcie zawodów,
- wręczenie nagród za sztafety, klasyfikację generalną i dla dwóch najlepszych zawodników nastąpi w trakcie uroczystego zakończenia mistrzostw.
PROGRAM
Piątek 23.11.2012 r.
- Przyjazd ekip w godzinach popołudniowych, kwaterowanie (informacja o miejscu zakwaterowania przy bramie nr 1 i 2) wjazd bramą nr 2 od strony parkingu słuchaczy,
- 18:00–19:30 - kolacja,
- 20:00–21.00 - odprawa techniczna ekip (sala konferencyjna przy nowej hali),
- 19:00–21:35 - rozpływanie dla zawodników.
Sobota 24.11.2012 r.
- 6:30–7:30 - śniadanie,
- 8:45-9:15 - rozpływanie zawodników,
- 9:20 - uroczyste otwarcie Mistrzostw,
- 9:40–12:30 - indywidualne konkurencje pływackie i sztafety,
- ok. 14:00 - uroczyste zakończenie mistrzostw w pływaniu,
- 14:30-15:00 - obiad.
Załącznik nr 1
KARTA ZGŁOSZENIA ZAWODNIKÓW DO OTWARTYCH
MISTRZOSTW POLSKI POLICJI W PŁYWANIU
SZCZYTNO 24.11.2012 roku
….......................................................
(nazwa jednostki)
lp. |
Nazwisko i imię |
Rok urodz |
I konkurencja Wpisz dystans i styl |
II konkurencja Wpisz dystans i styl |
III konkurencja Wpisz dystans i styl |
Sztafeta wpisz wynik i zaznacz „X” przy zawodniku ze sztafety |
Czas tegoroczny |
Czas tegoroczny |
Czas tegoroczny |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilość i rozmiar koszulek (nie więcej niż ilość zawodników): …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Załącznik nr 2*
KARTA REZERWACJI MIJSC NOCLEGOWYCH ORAZ WYŻYWIENIA
............................................ .......................... dnia ...........2012 r.
( pieczątka jednostki/firmy)
1. Zamówienia wyżywienia dla zawodników (wpisać ilość posiłków w białych polach).
Data |
Śniadanie |
Obiad |
Kolacja |
23.11.2012 |
X |
X |
|
24.11.2012 |
|
|
X |
RAZEM |
|
|
|
2.Zamówienia wyżywienia dla osób towarzyszących ( wpisać ilość posiłków w białych polach).
Data |
Śniadanie |
Obiad |
Kolacja |
23.11.2012 |
X |
X |
|
24.11.2012 |
|
|
X |
RAZEM |
|
|
|
3. Zamówienie zakwaterowania dla zawodników (wpisać imię /nazwisko).
DATA NOCLEGU |
kobiety |
mężczyźni |
RAZEM |
|
23/24.11.2012 |
|
|
|
|
4. Zamówienie zakwaterowania dla osób towarzyszących (wpisać imię /nazwisko).
DATA NOCLEGU |
kobiety |
mężczyźni |
RAZEM |
|
23/24.11.2012 |
|
|
|
|
5. Dane do faktury dotyczy tylko zakwaterowanie i wyżywienie uczestników oraz osób towarzyszących .
L. p |
Imię / Nazwisko uczestnika |
Dane do wystawienie FV Nazwa jednostki, firmy delegującej , adres |
NIP |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
........................................... ..............................................
podpis głównego księgowego podpis osoby zlecającej wyjazd