Zmiany w zarządzeniu o organizacji służby dyżurnej
Data publikacji: 02.05.2012
Z dniem 1 maja 2012 roku wszedł w życie nowy akt prawny Komendanta Głównego Policji regulujący organizację służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji. Nowe zarządzenie nr 118 z dnia 30 kwietnia 2012 roku wprowadza zmiany w dotychczas obowiązującym zarządzeniu nr 1173.
Nowe zarządzenie przede wszystkim definiuje i określa rolę operatora zgłoszeń alarmowych.
Od 1 maja weszły w życie jeszcze dwa inne akty prawne KGP:
Pliki do pobrania
-
Zarządzenie nr 116 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 kwietnia 2012r. zmieniające zarządzenie w sprawie form i metod przetwarzania informacji wspomagających kierowanie niektórymi działaniami Policji podejmowanymi w celu wykonania zadań ustawowych
Rozmiar pliku: 223.46 KB
-
Zarządzenie nr 117 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 kwietnia 2012r. zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie przydzielania oraz postępowania z identyfikatorami umożliwiającymi użytkownikom dostęp do części jawnej ce
Rozmiar pliku: 214.92 KB
-
Zarządzenie nr 118 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 kwietnia 2012r. zmieniające zarządzenie w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji
Rozmiar pliku: 178.59 KB