HelpDesk w KGP

Data publikacji: 30.07.2010

Komenda Główna Policji z dniem 2 sierpnia br. poszerza o nowe funkcje serwis „HelpDesk” – serwis, w którym końcowi użytkownicy IT od kilku miesięcy mogą zgłaszać m.in. usterki komputerów, drukarek, sieci internetowej i telefonii stacjonarnej.

Funkcjonująca w Komendzie Głównej Policji usługa „HelpDesk” obejmująca dotychczas obsługę końcowego użytkownika IT, zostanie rozszerzona o usługę mieszczącą się w zakresie odpowiedzialności merytorycznej Biura Logistyki Policji KGP, związaną z logistycznym zabezpieczeniem funkcjonowania KGP oraz bieżącą obsługą funkcjonariuszy i pracowników KGP.

W serwisie HelpDesk, dział Logistyka został podzielony na dwie kategorie Usługa i Informacja.

Usługi obejmują m.in.:

  • obsługę transportową (z wyłączeniem zapotrzebowań dotyczących Kolumny Wsparcia Transportowego);
  • sprawy administracyjne;
  • drobne prace remontowo-budowlane.

Informacja natomiast dotyczy obszarów związanych z bronią i amunicją, techniką policyjną i biurową, umundurowaniem, wyposażeniem kwatermistrzowskim oraz sprawami mieszkaniowymi.

Zgłoszenia, tak jak dotychczas, można przesyłać poprzez stronę internetową: http://portalkgp.itigo.pl oraz pod numerem telefonu 910. Istnieje również możliwość kierowania zgłoszeń na adres: helpdeskkgp@itigo.pl.

Szczegółowy zakres świadczonych usług oraz udzielanych informacji zawarty jest na portalu.