HelpDesk w KGP
Komenda Główna Policji z dniem 2 sierpnia br. poszerza o nowe funkcje serwis „HelpDesk” – serwis, w którym końcowi użytkownicy IT od kilku miesięcy mogą zgłaszać m.in. usterki komputerów, drukarek, sieci internetowej i telefonii stacjonarnej.
Funkcjonująca w Komendzie Głównej Policji usługa „HelpDesk” obejmująca dotychczas obsługę końcowego użytkownika IT, zostanie rozszerzona o usługę mieszczącą się w zakresie odpowiedzialności merytorycznej Biura Logistyki Policji KGP, związaną z logistycznym zabezpieczeniem funkcjonowania KGP oraz bieżącą obsługą funkcjonariuszy i pracowników KGP.
W serwisie HelpDesk, dział Logistyka został podzielony na dwie kategorie Usługa i Informacja.
Usługi obejmują m.in.:
- obsługę transportową (z wyłączeniem zapotrzebowań dotyczących Kolumny Wsparcia Transportowego);
- sprawy administracyjne;
- drobne prace remontowo-budowlane.
Informacja natomiast dotyczy obszarów związanych z bronią i amunicją, techniką policyjną i biurową, umundurowaniem, wyposażeniem kwatermistrzowskim oraz sprawami mieszkaniowymi.
Zgłoszenia, tak jak dotychczas, można przesyłać poprzez stronę internetową: http://portalkgp.itigo.pl oraz pod numerem telefonu 910. Istnieje również możliwość kierowania zgłoszeń na adres: helpdeskkgp@itigo.pl.
Szczegółowy zakres świadczonych usług oraz udzielanych informacji zawarty jest na portalu.