Informacyjny Serwis Policyjny

Menu
Szukaj
Ogłoszenie o wolnym stanowisku policyjnym eksperta w Biurze Kontroli KGP w Wydziale Kontroli Finansowo - Gospodarczej
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU
Biuro Kontroli Komendy Głównej Policji poszukuje kandydatów
na stanowisko eksperta w Wydziale Kontroli Finansowo-Gospodarczej
NAZWA STANOWISKA: ekspert (stanowisko policyjne) - 1 etat
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA:
Wydział Kontroli Finansowo-Gospodarczej j Biura Kontroli Komendy Głównej Policji
CEL STANOWISKA PRACY:
Przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie kontroli wynikających z zakresu działania Wydziału Kontroli Finansowo-Gospodarczej Biura Kontroli KGP w jednostkach Policji.
GŁÓWNE ZADANIA REALIZOWANE NA STANOWISKU PRACY:
-
prowadzenie czynności analitycznych zmierzających do przygotowania kontroli, w tym opracowanie analizy przedkontrolnej i programu kontroli;
-
przeprowadzanie kontroli w podmiotach kontrolowanych lub uczestniczenie w pracach zespołów kontrolnych, a także kierowanie zespołem kontrolnym w okolicznościach uzasadnionych charakterem sprawy lub przedmiotem kontrolowanego zagadnienia;
-
zbieranie dowodów, ustalanie zakresu, przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości oraz osób za nie odpowiedzialnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o kontroli;
-
dokumentowanie czynności kontrolnych, w tym sporządzanie sprawozdań, projektów wystąpień pokontrolnych i wystąpień pokontrolnych;
-
w przypadku kierowania zespołami kontrolnymi, reprezentowanie zespołu w kontaktach z kierownictwem kontrolowanej jednostki Policji, w tym m.in. omawianie wyników kontroli;
-
monitorowanie stanu realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, w zastępstwie kierownika zespołu kontrolnego lub jako kierownik zespołu;
-
udział w kontrolach przeprowadzanych przez inne wydziały Biura Kontroli albo komórki organizacyjne KGP;
-
udział w kontrolach realizowanych przez podmioty zewnętrzne;
-
pełnienie dyżurów w ramach obsługi wydarzeń nadzwyczajnych z udziałem policjantów i pracowników Policji, zgodnie z wymogami określonymi we właściwej decyzji Dyrektora Biura Kontroli KGP;
-
przygotowywanie do archiwizacji akt kontroli oraz innych materiałów z wykonywanych czynności służbowych;
-
prowadzenie lub udział w szkoleniach organizowanych w ramach lokalnego doskonalenia zawodowego;
-
podnoszenie własnych kwalifikacji ogólnych i zawodowych;
-
opracowywanie informacji o wynikach kontroli, analiz oraz sprawozdań;
-
udzielanie informacji i wsparcia komórkom organizacyjnym KGP oraz jednostkom organizacyjnym Policji w sprawach pozostających w zakresie działania wydziału;
-
przygotowywanie, prowadzenie i dokumentowanie czynności służbowych w sprawach pozostających w zainteresowaniu wydziału;
-
opiniowanie projektów aktów prawnych i regulacji wewnętrznych KGP, w zakresie merytorycznej właściwości wydziału;
-
w związku z realizacją czynności służbowych wykorzystywanie systemów informatycznych funkcjonujących w Policji zgodnie, z wydanymi w tym zakresie uprawnieniami;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
-
wykształcenie wyższe z tytułem zawodowym magistra lub równorzędnym,
-
co najmniej 10 lat stażu służby w Policji (ze względu na charakter służby w Biurze Kontroli KGP) lub w innej instytucji prowadzącej czynności kontrolne lub wykrywcze,
-
doświadczenie w realizacji zadań z obszaru logistyka lub finanse lub teleinformatyka lub kontrola/audyt,
-
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
-
bardzo dobra znajomość przepisów z obszaru finansów publicznych,
-
znajomość procedur i aktów prawnych niezbędnych w działalności kontrolnej,
-
umiejętność planowania, organizowania pracy własnej i zespołów kontrolerów,
-
umiejętność pracy zespołowej i współpracy,
-
umiejętność komunikacji,
-
umiejętność obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do tworzenia prezentacji graficznych, Internetu,
-
umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i stresowych,
-
rzetelność i terminowość,
-
samodzielność i inicjatywa,
-
umiejętność szybkiego uczenia się i działania,
-
dyspozycyjność.
WYMAGANIA POŻĄDANE:
-
przeszkolenia (kursy, studia podyplomowe) z zakresu kontroli i audytu, finansów publicznych, prawa, rachunkowości, księgowości,
-
doświadczenie w zakresie wykonywania kontroli,
-
prawo jazdy kat. B,
-
znajomość obsługi policyjnych systemów informatycznych (SWD, SWOP, KSIP).
WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 9 grupa z mnożnikiem 2,481 kwoty bazowej
MOŻLIWE FORMY PRZENIESIENIA: na raport lub z urzędu.
ETAPY REKRUTACJI:
-
przesyłanie CV kandydatów wraz z listem motywacyjnym na adres: tomasz.drazkiewicz@policja.gov.pl do dnia 15.12.2020 r.,
-
analiza przesłanych CV i listów motywacyjnych,
-
rozmowy z wybranymi kandydatami ,
-
przeprowadzenie dalszych etapów zgodnie z "Procedurą Doboru Funkcjonariuszy Policji ubiegających się o przyjęcie do służby w Biurze Kontroli KGP",
SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI UDZIELA:
mł. insp. Tomasz Drążkiewicz
Naczelnik Wydziału Kontroli Finansowo-Gospodarczej
Biura Kontroli Komendy Głównej Policji
tel. 4772-122-17