Informacyjny Serwis Policyjny

Radca w Wydziale Wsparcia Programistycznego Biura Łączności i Informatyki KGP

KOMENDA GŁÓWNA POLICJI
w Warszawie

Dyrektor Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji
poszukuje kandydata na stanowisko

RADCY

w Wydziale Wsparcia Programistycznego
Biura Łączności i Informatyki KGP
- w 11 grupie zaszeregowania


 

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 2


Główne obowiązki:

  • ustalanie priorytetów związanych z rozwijanymi i budowanymi w ramach Wydziału Wsparcia Programistycznego systemami i rozwiązaniami teleinformatycznymi,

  • formułowanie wytycznych i standardów w zakresie architektury i jakości systemów teleinformatycznych Policji,

  • analiza i ocena kierunków rozwoju informatyki oraz możliwości wykorzystania nowych narzędzi programistycznych w informatyce policyjnej,

  • projektowanie zmian i wyznaczanie kierunków modyfikacji systemów teleinformatycznych, zgodnych z przyjętą w Policji strategią rozwoju,

  • opracowanie koncepcji rozwiązań w systemach i rozwiązaniach centralnych administrowanych przez Biuro Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji,

  • zarządzanie ryzykiem i zmianą w projekcie oraz zapewnienie wymaganego poziomu jakości wytwarzanego przez Wydział Wsparcia Programistycznego produktu programistycznego,

  • monitorowanie działań w zakresie prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne w ramach zawartych umów,

  • zapewnienie spójności zmian w policyjnych systemach teleinformatycznych zgodnie z wymaganiami użytkowników końcowych,

  • wykonywanie prac programistycznych realizujących potrzeby i wymagania użytkowników końcowych zgodnie z kierunkami wyznaczonymi przez architektów rozwiązań programistycznych,

  • nadzór i wsparcie nad wdrożonym oprogramowaniem oraz dokonywanie w nim niezbędnych modyfikacji.

 

Wykształcenie: wyższe z tytułem zawodowym magistra lub innym równorzędnym

Wymagania niezbędne:

  • zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz warunków ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe  (Dz. U. poz. 857, z późn. zm.),

  • umiejętność myślenia strategicznego,

  • umiejętność pracy zespołowej,

  • umiejętność analizowania,

  • umiejętność organizowania,

  • umiejętność programowania,

  • znajomość baz danych,

  • doświadczenie w dziedzinie projektowania, budowy, wdrażania i utrzymania systemów informatycznych,

  • umiejętność rozwiązywania problemów,

  • umiejętność myślenia koncepcyjnego.

Wymagania pożądane:

  • wykształcenie wyższe z tytułem zawodowym magistra lub innym równorzędnym o profilu informatycznym,

  • min. 5-letni staż pracy/służby w dziedzinie teleinformatyki,

  • licencje i certyfikaty z zakresu znajomości narzędzi teleinformatycznych,

  • znajomość języka angielskiego.

Oferty (CV zawierające informacje o dotychczas zajmowanym stanowisku wraz z parametrami finansowymi) należy przesyłać do w formie elektronicznej na adres: grazyna.ryszkowska@policja.gov.pl lub arkadiusz.sobolewski@policja.gov.pl.

 

powrót
drukuj