Informacyjny Serwis Policyjny

Ekspert ds. kontroli BHP

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU

 

Biuro Kontroli Komendy Głównej Policji poszukuje kandydatów

na stanowisko eksperta w Wydziale Kontroli Finansowo-Gospodarczej

 

NAZWA STANOWISKA: ekspert (stanowisko policyjne) - 1 etat

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA:

Wydział Kontroli Finansowo-Gospodarczej j Biura Kontroli Komendy Głównej Policji

CEL STANOWISKA PRACY:

Przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie kontroli działania służb bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych kontroli wynikających z zakresu działania Wydziału Kontroli Finansowo-Gospodarczej Biura Kontroli KGP w jednostkach Policji.

GŁÓWNE ZADANIA REALIZOWANE NA STANOWISKU PRACY:

  1. prowadzenie czynności analitycznych zmierzających do przygotowania kontroli, w tym opracowanie analizy przedkontrolnej i programu kontroli;

  2. przeprowadzanie kontroli w podmiotach kontrolowanych lub uczestniczenie w pracach zespołów kontrolnych, a także kierowanie zespołem kontrolnym w okolicznościach uzasadnionych charakterem sprawy lub przedmiotem kontrolowanego zagadnienia;

  3. zbieranie dowodów, ustalanie zakresu, przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości oraz osób za nie odpowiedzialnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o kontroli;

  4. dokumentowanie czynności kontrolnych, w tym sporządzanie sprawozdań, projektów wystąpień pokontrolnych i wystąpień pokontrolnych;

  5. w przypadku kierowania zespołami kontrolnymi, reprezentowanie zespołu w kontaktach z kierownictwem kontrolowanej jednostki Policji, w tym m.in. omawianie wyników kontroli;

  6. monitorowanie stanu realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, w zastępstwie kierownika zespołu kontrolnego lub jako kierownik zespołu;

  7. udział w kontrolach przeprowadzanych przez inne wydziały Biura Kontroli albo komórki organizacyjne KGP;

  8. udział w kontrolach realizowanych przez podmioty zewnętrzne;

  9. pełnienie dyżurów w ramach obsługi wydarzeń nadzwyczajnych z udziałem policjantów i pracowników Policji, zgodnie z wymogami określonymi we właściwej decyzji Dyrektora Biura Kontroli KGP;

  10. przygotowywanie do archiwizacji akt kontroli oraz innych materiałów z wykonywanych czynności służbowych;

  11. prowadzenie lub udział w szkoleniach organizowanych w ramach lokalnego doskonalenia zawodowego;

  12. podnoszenie własnych kwalifikacji ogólnych i zawodowych;

  13. opracowywanie informacji o wynikach kontroli, analiz oraz sprawozdań;

  14. udzielanie informacji i wsparcia komórkom organizacyjnym KGP oraz jednostkom organizacyjnym Policji w sprawach pozostających w zakresie działania wydziału;

  15. przygotowywanie, prowadzenie i dokumentowanie czynności służbowych w sprawach pozostających w zainteresowaniu wydziału;

  16. opiniowanie projektów aktów prawnych i regulacji wewnętrznych KGP, w zakresie merytorycznej właściwości wydziału;

  17. w związku z realizacją czynności służbowych wykorzystywanie systemów informatycznych funkcjonujących w Policji zgodnie, z wydanymi w tym zakresie uprawnieniami;

  18. przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych i danych osobowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie wyższe z tytułem zawodowym magistra lub równorzędnym o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,

  • co najmniej 10 lat stażu służby w Policji (ze względu na charakter służby w Biurze Kontroli KGP),

  • doświadczenie w realizacji zadań służby bhp,

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,

  • bardzo dobra znajomość przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, prawa pracy, medycyny pracy, ustawy o Policji,

  • bardzo dobra znajomość procedur i aktów prawnych niezbędnych w działalności kontrolnej,

  • umiejętność planowania, organizowania pracy własnej i zespołów kontrolerów,

  • umiejętność pracy zespołowej i współpracy,

  • umiejętność komunikacji,

  • umiejętność obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do tworzenia prezentacji graficznych, Internetu,

  • umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i stresowych,

  • rzetelność i terminowość,

  • samodzielność i inicjatywa,

  • umiejętność szybkiego uczenia się i działania,

  • dyspozycyjność.

WYMAGANIA POŻĄDANE:

  • przeszkolenia (kursy, studia podyplomowe) z zakresu kontroli i audytu, medycyny pracy, ochrony przeciwpożarowej, prawa, organizacji i zarządzania, administracji publicznej,

  • doświadczenie w zakresie wykonywania kontroli,

  • prawo jazdy kat. B,

  • znajomość obsługi policyjnych systemów informatycznych (SWD, SWOP, KSIP).

WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 9 grupa z mnożnikiem 2,05 kwoty bazowej

MOŻLIWE FORMY PRZENIESIENIA: na raport lub z urzędu.

ETAPY REKRUTACJI:

  • przesyłanie CV kandydatów wraz z listem motywacyjnym na adres: tomasz.drazkiewicz@policja.gov.pl do dnia 15.11.2018 r.,

  • analiza przesłanych CV i listów motywacyjnych,

  • rozmowy z wybranymi kandydatami,

  • przeprowadzenie dalszych etapów zgodnie z "Procedurą Doboru Funkcjonariuszy Policji ubiegających się o przyjęcie do służby w Biurze Kontroli KGP",

SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ:

mł. insp. Tomasz Drążkiewicz

Naczelnik Wydziału Kontroli Finansowo-Gospodarczej

Biura Kontroli Komendy Głównej Policji

tel. 72-122-17

powrót
drukuj